lördag 4 april 2015

Bloggar som jag läser

Jag är fortfarande vaken och beklagar att jag varit frånvarande från bloggen idag, Tilda är bara här i två dagar och därför spenderar jag tid med henne :)

Som plåster på såren tänkte jag dela med mig av en lista på bloggar som jag läser, har dock väldigt lite tid till att läsa bloggar men dessa är de som jag läser när jag får tid.

- Fokis.se
Väldigt inspirerande bilder och väldigt glada och uppmuntrande inlägg!
- Blondinbella.se
Jag har följt Isabella hur länge som helst och det är kul när man har följt någon sålänge då det nästan känns som om man känner personen haha
- milina.se
Älskar hennes stil och hur hon skriver det är väldigt inspirerande
- keela.se
Samma med Keela som med Isabella, jag har följt henne jätte länge och hon har även sjukt snygg stil! 


Hoppas på att ni fick lite bloggtips. Läser såklart fler bloggar men dessa är dom som jag går in och checkar av på bussen till och ifrån skolan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar