onsdag 8 april 2015

Djupa tankar

Godkväll och god natt allesammans!

Dagen har varit sjukt jobbig, vanligtvis brukar jag inte skriva ut sådant här på bloggen då jag själv anser att det bidrar till deppigstämning men jag är också människa och har mina ups and down och jag skulle ljuga för er om jag skrev att dagen varit perfekt, för i själva verket har dagen varit en av dessa då man bara vill lägga sig i en hörna och gråta. Jag tror att några kan relatera i alla fall.

En av dom stora anledningarna till att jag faktiskt beslöt mig för att skriva ut detta från första början var att vi idag hade svenska tal då en tjej pratade om hur bloggare oftast visar sin ljusa sida på sin blogg och döljer den mörka då ingen är speciellt interested av den mörka delen av ens liv, jag vet inte med er men jag är en av dom som absolut inte vill ljuga för er. Like it or not men jag är också en människa som har dagar som rent av suger men sedan har jag även dagar som är rent av toppen och jag måste medge att de flesta av mina dagar är ganska bra ändå, man måste försöka glädja sig åt de små sakerna som händer i livet och se positivt :)
Lite djupa tankar såhär på kvällen men jag hoppas ni gillade det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar