söndag 15 juni 2014

Vad jag köpte på Ica Maxi

Nu får ni äntligen se vad jag köpte när jag var på Ica Maxi igår !

Fodral till surfplatta- kommer inte ihåg vad det kostade
 
Väldigt enkelt och snyggt fodral men jag tänker blinka till det lite med lite söta detaljer :3

Elf translucent matifying powder- 45 kr

Jag var i stort behov av ett nytt puder och jag har hört väldigt bra saker om detta ifrån elf så jag tänkte testa det och vad jag än sålänge tycker om det, efter att ha testat en gång, är att det är ett underbart bra puder som mattar ner huden! Vill man köpa ett pudered bra kvalité och inte allt för dyrt så är rekommenderas detta!

Baby lips (Hydrate)-34.90

Super hypad produkt som jag velat testat och jag har hela tiden trott att folk överdriver om hur bra den är och jag måste tyvärr medge att det är lite sant! Visst det är ett jätte bra läppbalsam men efter allt bra jag hört om den så förväntade jag mig mer! Men helt klart värt sitt pris! 
 
Såhär ser de ut på läpparna:
Babylips (pink punch)- 34.90 kr

Samma sak gäller denna men om jag ska vaa helt ärlig så tycker jag att denna luktar godare än den andra och denna ger även en lite rosa toutch till dina läppar. Denna är också helt klart värd sitt pris!

Och såhär ser den ut på läpparna:

Det var allt som jag köpte och jag ska definitivt dit snart igen, det är ändå min favorit affär lixom ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar