fredag 13 juni 2014

Skolavslutning- Hejdå grundskolan

Nu är grundskolan över för min del. Jag känner mig både lättad och lite nedstämd! Det var lite jobbigt att krama alla hejdå, vi har ju ändå träffat varandra nästan varje dag i 4 års tid! 

Vi började med att sitta i klassrummet och pratade och kollade bla på ett jättefint bildspel, det var bilder på oss ända sedan 6an, oh herregud vad små vi var! Sen fick våra underbara mentorer lite presenter och sedan begav vi oss mot musiksalen där det var uppträden! Dom som uppträdde var verkligen jätte duktiga! Efter de fick vi våra slutbetyg och en ros, som följd var det kram kalas och jag var gråtfärdig hela dagen haha^^

Sen stack jag och käkade glass med familjen och mina kusiner, nam nam ;)

Sista skoltoalett bilden haha, ignorera min min kände inte precis för att le eller något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar