onsdag 11 juni 2014

Hejdå grundskolan!

Igår gick största delen av skoldagen åt till att städa, allt ifrån skåp till skolböcker till klassrum. Det var ju min sista dag i grundskolan vilket jag både såg fram emot och föraktade. 
Från att ha papper exakt överallt i hela skåpet till att det ser ut såhär och det tog 5 minuter och största delen av papperna hamnade i konteinern!

Anledningen till att jag inte bloggade något igår var för att jag var på bal hela kvällen! Men ett separat inlägg om det kommer senare.

Idag är jag ledig efters vi alla kom hem runt 2 och då var lärarna snälla och gav oss ledigt. Imorgon är det den sista skolavslutningen i grundskolan för min del och dagen idag kommer förmodligen gå åt till att fixa så mycket som det bara går inför det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar