fredag 6 juni 2014

Plans for the best summer ever

God morgon!

Förlåt att jag har varit riktigt urkass på att blogga dom senaste dagarna! Jag har haft fullt upp med dom sista inlämningarna innan jag går ut grundskolan!

Jag och Tilda har just nu suttit och pratat i ca 2 timmar om vad vi ska planera in i sommar! Jag och min familj ska blandannat fira midsommar där och sen hade jag och Tilda även tänkt oss en tur till Liseberg! Vi får se hur mycket vi hinner! Jag åker i alla fall första veckan på sommarlovet och som ni nog vet sedan tidigare så är där ganska dåligt med internet men jag gör mitt bästa och hoppas på att deras wi-fi fungerar igen!

Dom kommer sedan ner här en vecka i Juli och då ska jag och Tilda sticka iväg och stor shoppa och sen har jag även en liten överraskning till henne ! :)


Någon av er som ska göra något kul i sommar? Tell me :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar