tisdag 3 juni 2014

Clumpsy....

God natt~

Har inte blivit så mycket bloggande idag eftersom jag först vaknade i panik över att jag började om en halvtimme *applåder* men hann till skolan ändå i tid och allt till och med! Vi lämnade in våra skoldatorer idag efter lunch och jag måste säga att det känns lite tomt men den var ändå världens segaste dator så det gör inte så mycket :) 
Undertiden som alla andra lämnade in datorerna så fick resten sitta och snacka då jag och några i klassen pratade om våra planer inför gymnasiet och sen satt jag och en kille och diskuterade varför man bara kan vika ett papper 7 gånger, om varje vik är på mitten, mycket mycket intressant haha^^

Efter skolan gick jag och Nina till syslöjden där jag råkade sy fel på exakt samma ställe 3 gånger och fick därför sprätta på de stället 3 gånger, sen lyckades jag även bränna hål på mitt tyg med strykjärnet *ståande ovationer* nej men jag är klumpig, speciellt när jag är trött!

Här får ni en fin bild på de jag åstadkom på slöjden!

Aja nu ska jag sova, börjar inte förens klockan 10 imorgon eftersom det är cykeldag. Men jag är trött så god natt vi ses och hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar