torsdag 19 juni 2014

Gårdagen i Malmö

God morgon~

Jag har varit vaken sedan klockan 6:50 i morse. Anledningen till det är att jag just nu är påvägg till mina kusiner i Småland! 

Gårdagen var en kul dag, jag och mina kompisar (Ellen,Hannah och Nina) valde att vi skulle fira Enja på ett lite roligt sätt så efter mycket krångel med bussarna (då vi missade 2 st) så kom vi i alla fall både till och hem från Malmö.

Väl i Malmö så hade vi picknick vid kanalen.
Sedan så betalade vi för 2 st trampbåtar fast vi ändå skulle fått plats i en och samma, vet inte varför någon envisades så att vi skulle ha två för det var bara att gå och be om pengarna tillbaka för den ena men men. Så trampade vi, Ellen och Enja i den ena och Jag, Nina och Hannah i den andra. Vi trampade bort till kungspaken och slottsparken. 
Eftersom vi trampade i två båtar med tre i den ena och två i den andra så blev det jobbigt för dom två som trampade hela tiden så hoppade jag över till Enja och Ellens båt efter ett tag och hjälpte dom att trampa så att dom slapp trampa hela tiden.

Malmö är en väldigt mysig stad så om ni har möjlighet att besöka den så kan jag varmt rekommendera att trampa trampbåt i kanalen för då får man se inprinsip hela staden plus att det är väldigt kul :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar