lördag 11 januari 2014

Sjukis

Medans min kik blippar i översta centimetern av mobilskärmen så sitter jag här och försöker skriva inlägg.. Det är det mest negativa med att vara med i en chatt där alla skriver hela tiden, kik hänger sig osv. 

Idag har febern slåts på och någon inuti mitt huvud spelar trummor på högsta volym, det positiva av allt detta är att mitt illamåande har försvunnit. Poff precis som mina pengar som jag hej vilt spenderar på sådant dom flesta skulle klassa som onödigt, men jag tycker att det är nödvändiga saker och därför är det där mina pengar hamnar, på buss resor, tåg resor, skivor, böcker, affischer och biljetter osv, och mitt i allt detta ska jag ha pengar till kläder. Det brukar sluta med att mamma och pappa betalar eller att jag handlar in allt den månaden jag inte har något att spendera mina pengar på. 

Ang mitt nyårslöfte (träna mer) så började det bra men nu har jag inte tränat sen i torsdags pga att vi på gympan hängde i ringar och jag har världens träningsverk i axlarna och bicepsen (över armen) så att jag knappt kan räta ut armen så att den är helt rak suck... Får väl komma igång med träningen igen.

Vi avslutar detta inlägg med ett litet citat till alla som har dåligt självförtroende eller tvivlar på något sätt:

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar