fredag 3 januari 2014

Emporia, sushi och massa mer

Hej...

Granen som står på den "blåa sidan" av emporia är såå pyntad och jag vill ha en sådan i vardagsrummet, tror den skulle blivit för stor men om den varit i mindre size så skulle det vara perfekt!




Så jag har alltså varit på emporia idag, och shoppat för pengarna jag fick i julklapp.
Jag var ute efter ett par vita jeans och såklart så hade nästan inga affärer krit vita jeans utom holister och då passade jag på att köpa dom. Så fort jag såg dom vita jeansen så blev jag helt kär i dom!

Jätte dålig bild för jag var tvungen att ta den själv + att jag står framåtlutad så dom ser jätte veckade ut... Men nu får ni i alla fall se hur dom ser ut på ett ungefär!

Jag köpte även denna blusen men bilden suger! Den har volanger och spets på sidan (; och är i från Gina tricot.

Sen köpte jag lite grejer på kicks som jag inte tagit foto på men det är nagellack och läpp balsam... Så inte så intressant egentligen! 

Och om ni någonsin varit på emporia så vet ni nog att där finns en sushi restaurang (?) och dom har såååå god sushi så självklart åt jag lunch där! 


Och det är inprimsip vad jag har gjort idag! 

Nu har jag kraschlandat i soffan och orkar inte resa mig ^////^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar