fredag 24 januari 2014

Im Alive

Hellu~ det var ett tag sedan, anledningen till att jag inte bloggat är att jag tyckte min blogg var så ful och då tog jag tag i saken och försökte fixa den.. Då blev det såhär. Det är ju inte det hemskaste jag sätt och det är klart bättre än den gamla men jag är fortfarande inte nöjd.. (Liten perfektionist bor inne i mig någonstans).

8 dagar till mello YEY!  Detta året ska YOHIO till ESC!!! ^_-

Jag satt och lyssnade på himlen är oskyldigt blå och så började min bror spela musik så nu hör jag inte :c Himlen är oskyldigt blå är förövrigt en av mina favorit låtar sedan jag varit liten och tar YOHIO gjort en cover på den gör ju det hela ännu bättre!

Nu vet ni hur mitt liv ligger till i alla fall och jag lever och är glad som vanligt! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar