söndag 19 januari 2014

Saknaden är enorm!

Godnatt allihopa!

Att sakna någon eller några är nog något av det jobbigaste som finns. Även fast jag vet att jag snart kommer träffa dom tre (fyra) personer som jag saknar så enormt mycket!
Jag saknar Nina väldigt mycket även om jag träffade henne i fredags (har inte änns gått två dagar) hur ska jag klara sommarlovet?! Eller sportlovet?! En eller flera dagar utan henne och vår humor, jag kommer bli helt deppig utan henne!! Åh ska ringa henne imorgon (idag/ söndag)!! :D 

Och 

Jag saknar Tilda för lixom ja hon är hon och ja vad ska jag mer säga?! Jag kommer på sportlovet så håll i dig!

Detta hade väl alla kunnat räkna ut men jag saknar YOHIO! Det känns så konstigt att säga att jag inte träffat honom detta året (2014) och just nu längtar jag bara till hela mello cirkusen och känner mig sjukt taggad på att rösta upp alla mina mobilpengar hehe ;P

Och 
Sist men inte minst

Jag saknar alla fina YOHIO fans som jag haft kontakt med på kik eller på andra sätt för dom är sååå fina!

Jaja nu har jag skrivit av mig och ska gå och lägga mig med alla minnen från 2013 med alla underbara personer jag nämnt här över och ett leande på mina läppar natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar