måndag 27 januari 2014

Att vara ett fan är otroligt!

Asså känslan av att den man gillar, vars musik man brukar ha spelande i lurarna 24/7 står framför en och ler, det är världens bästa känsla! Jag minns fortfarande första gången jag stod dör i signeringskön och väntade på att få komma fram till signeringsbordet och få se in i YOHIOs vackra ögon! Detta har hänt två gånger och andra gången sa han dessutom hej vilket fick mig att nästa svimma! 

Att ha någon som oavsett vad gör en glad och får en att må så bra som det bara går. Att varje gång man vet att personen ska vara med på tv sitter som klistrad och såfort någon männen dennes namn blir man fylld av lycka i hela kroppen. När man står i samma lokal eller vet att personen ser en.. När YOHIO stod på scenen i Malmö och sjöng och kollade mig rakt i ögonen, varje gång jag tänker på det blir jag varm i hela kroppen och glad! Med bara tanken på att jag förhoppningsvis kommer träffa honom denna veckan får mig att le, ert stort brett leende! 

Att ett fan av någon och veta att den personen verkligen bryr sig om sina fans är Otroligt! 

Nu ska jag fortsätta ligga här och le för mig själv! Och nu ska vi få YOHIO till final i melodifestivalen 2014!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar