torsdag 26 december 2013

iPhone 5s

Godkväll alla sötisar!
Idag fick jag valna väldigt tidigt, eller ja tidigt och tidigt klockan var 11 ^////^ latis här! Jag åkte med pappa in på kontoret för att packa ner hans saker ( han ska byta kontor). Mesans hm packade så gick jag till hansa gallerian i Malmö och köpte en svart Cardigan från Gina tricot och efter mycket letande hittade jag face Stockholm butiken och i fönstret stod 3 YOHIO parfymer... Ah I want!! Fast får den av farmor och farfar i julklapp (vi firar med dom på nyår!), längtar sjukt mycket... Stod och luktade på den i butiken superlänge höhö :3 ( den luktar så gott!!!!). Nu till de jag egentligen tänkt berätta, jag har fått/ köpt en iPhone 5s, jag har inte riktigt vant mig vid autokorrekt ännu men jag älskar denna telefonen hehe.. Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på idag så ni får en bild bomb imorgon..

Natti~ massa söta fluffiga saker från rymden till er! 

PS. Glöm inte vårskrik! Rösta på Göteborg och efter ålder skriver du #JT mer info i förra inlägget!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar