lördag 28 december 2013

Godmorgon~

Godmorgon gullisar~ 
Jag känner att godmorgon gullisar eller sötisar eller något liknande är det jag oftast börjar mina inlägg med, men har man dålig fantasi så har man. 

Igår kväll kom Tilda och hennes familj (min kusin) woho, har saknat henne väldigt mycket eftersom vi alltid blir så "roliga" när vi är med varandra. 

Hela igårkväll tillbringade vi genom att spela 'gamla' spel, eller ja Sims 3 destination världen och Wii sport tennis, jag kan helt ärligt säga att vi sög på båda!  Jag minns Sims 3 som _mycket_ enklare!   En annan sak som vi upptäckte i mellan våra skratt attacker för att vi var så fullkomligt urdåliga på tennis, var att vi är nog universums sämsta på High five! Hur kan man missa exakt varje gång? Eller råka träffa varandra i ansiktet? Ja finns nog bara ett svar på det, vi suger!

Nu ska jag försöka få med henne ut och gå, för vi ska köpa födelsedags paket till farfar! :)

Ha en super lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar