onsdag 4 december 2013

20 saker ni kanske inte visste om mig

Eftersom jag har extremt tråkigt så tänkte jag nu gör en 20 saker ni kanske inte visste om mig :)

1) Jag är oftast glad och försöker vara positiv

2) Min bästakompis har jag känt sedan jag var 3.

3) En stor del av mina kompisar är YOHIO fans

4) Avskyr att prata inför folk på lektioner eller att redovisa

5) jag är väldigt klumpig! >////<

6) Jag gillar att måla och rita

7) Är väldigt blyg

8) Läser typ bara bloggar av YOHIO fans eller YOHIO och Lin

9) Min favorit app är Line play för dom har så söta gubbar :3

10) Min favorit högtid är julen

11) jag vill ha snö!!

12) har dåligt tålamod

13) Jag älskar twitter

14) Jag gillar inte sen höst

15) Jag har ingen favorit färg

16) har jätte svårt att komma på 20 saker ni kanske inte vet om mig

17) Min favorit smile är °w°

18) Jag avskyr att gå till tandläkaren

19) får panik när jag ska redovisa men gör det ändå

20) Jag är jätte lätt lurad!

Så det var 20 saker ni kanske inte visste om mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar