tisdag 31 december 2013

En och en kvart kvar av 2013

 Nu har vi öppnat julklappar med pappas sida och det är bara 1 och en kvart kvar av 2013. Detta året har varit underbart! Jag har lärt känna så otroligt många fina människor och allt har varit så  underbart!

Jag hade först tänkt lista allt jag gjort under året men raderades :( och jag orkade inte skriva om allt (latis mask!), så jag hoppas ni nöjer er med att jag samanfattar det hela! 

jag har varit på YOHIO signeringar och konsert och det var nog dom underbaraste dagarna i mitt liv! Allt var så magiskt och jag har nog aldrig varit aå glad! Tack så otroligt mycket till YOHIO, Warcus och Fredrik för en underbar konsert och ett otroligt år! Tack till Lin och Jenziih för att ni var så snälla när jag och Nina träffade er! 

Och tack till Nina som för det första orkar med min otroligt dåliga humor och följer med mig på alla YOHIO relaterade saker, du är bäst! ❤️

Och tack till alla underbart snälla och söta människor som jag pratat med via kik och i kön till signeringar och konserter .

Detta året har varit underbart och jag känner på mig att nästa kommer bli minst lika otroligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar