söndag 8 december 2013

2 advent

Hello!

Jag körde aldrig just dance utan fastnade vid twitter i stället.. som vanligt!

Idag signerade YOHIO i stockholm och jag ville jätte gärna vara där men jag bor så långt där ifrån och det skulle kosta en hel förmögenhet att bara åka dit och tillbaka samma dag. Dom flesta som var där fick krama honom och jag kan inte mer än säga att jag är glad för deras skull! c: Klart att jag också vill ha en kram men att vara "avis" på att andra fått en kram hjälper inte så därför låter jag bli att vara avis c; eller försöker hehe....

Såg även en massa söta videos på instagram där han sitter och bygger torn av kartonger, såå gulligt!! Vet inte hur många gånger jag sett samma video hihi.

Nu ska jag bara fortsätta slappa och kolla ut på den nu gröna (!) gräsmattan! Någon som har snö som kan tänka sig ge mig lite?? :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar