onsdag 8 juli 2015

Gossip girl

Det var inget PLL igår då serien hade en paus i en veckan, jag vill därför ha något annat att kolla på. Jag frågade därför en av mina kompisar om tips på serier att kolla på och fick tipsen
  • Vampire Diaries
  • True blood
  • Sex and the city
  • Gossip girl
Jag har redan testat att kolla på TVD och det var verkligen inget för mig, jag vet att många gillar serien men jag tyckte tyvärr bara att den var tråkig :/ Jag har sett hela Sex and the City men där emot har jag inte sett Gossip girl och eftersom vädret idag är ganska ostabilt, det regnar i 5 sekunder och sedan är det uppehåll i några minuter och sen börjar det ösa ner igen, så tänkte jag testa kolla på gossip girl. Jag återkommer efter att jag sett avsnitt 1 och berättar för er vad jag tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar