fredag 31 juli 2015

Bakken Denmark

Jag berättade ju igår att vi åkte till Danmark och jag hade tänkt göra ett inlägg på kvällen sen om vad som faktiskt hände där men vi kom hem så sent och jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. 

Vi kom dit och joinade våra småsyskon i en del karuseller och sedan var det vår tur att springa iväg och åka.
Vi åkte
- Vilda musen
- Tornadon
- Gick lustigahuset
- DrakBåtGungan
- Ulven
- Kängrusarna
- Uppskjutet
- Spöktåget
- Rutskibanan
- Flume ride
 
Jag tror det var alla men har antagligen glömt något! Har aldrig varit så rädd som jag var när jag och Tilda åkte Spöktåget, Tilda kramade min arm hårt och satt och gömde huvudet i min axel hela vägen, och om ni inte åkt Spöktåget på bakken så kan jag säga att där finns människor där inne som skrämmer livet ur en. Vi åkte ju även tornadon och jag säger det ALDRIG I HELA LIVET IGEN!! Det var det värsta jag någonsin gjort och både kag och Tilda höll hårt i varandra och frågade upprepade gånger varandra varför vi gjorde det. Det var en lyckad dag, och vi stannade ganska sent och på kvällen blev det mer drag i karusellerna och det var ju bara kul! Mycket lyckat alltså och nu är vi påväg till Ven, pappa pch hans bror fyller år så det ska firas på Ven :) vi hörs sen !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar