torsdag 19 februari 2015

Pretty little liars 5x20

Jag har tre ord för att beskriva gårdagens  PLL avsnitt: hjärtekrossande, spännande och känslosamt

För er som inte sett avsnittet så ger jag er rådet att sluta läsa här för det finns risk för spoilers.

Jag vill börja med att fråga Var är Ezra?! PLL är inte desamma utan honom och Aria. Ända sedan han köpte The brew så har han varit iväg. Kan inte han och Aria bara lösa det och bli tillsammans igen?

När det gäller Ezria för övrigt så förstår jag inte om dom har gjort slut eller inte. Och Andrew borde back off! Jag gillar Andrew men inte när han flirtar med alla tjejerna. Aria är inte ledig kan han förstå det?
Hoppas på en bra Ezria scen i 5x22 istället, och har ni inte sett bilden på Ezria ifrån det avsnittet så får ni se den här:

Jag nämnde ju att avsnittet var hjärtekrossande och det var inte bara för att Ezria inte hade några scener, eller jo dels det men också för att Spencer och Toby har någon sorts arg atmosfär runt sig. Toby gör bara sitt jobb men det påverkar hans relation med Spencer något fruktansvärt mycket! Spencer och Jonny kyssen fick mig att gråta, visst dom skulle säkert passa bra ihopa men nej även om det verkar så så har hon och Toby inte gjort slut ännu.

Det gjorde även ont i hjärtat när Emily och Talia gjorde slut men jag tror det var bäst för båda men undrar hur det kommer gå med jobbet nu :/

När man pendlade känslorna mellan glad till ledsen till skrämd. 
Hanna och Emilys dans gav mig ett leende på läpparna men när Hannas coach sa att hon inte var tillräckligt bra så förvandlades leendet men Emily räddade situationen. Tänk att ha en vän som Emily ! A true friend där :)
Ett annat tillfälle där tårarna rann ner för mitt ansikte var när Mike berättade om sin hemlis, tyckte så synd om honom! 
Här bjuder jag på lite screen clips från nästa veckas avsnitt:
Vad tyckte ni om avsnittet?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar