lördag 14 februari 2015

Den stora mellotagen by Therese Lindgren

Mello ikväll och då tänkte jag dagen till ära göra Therese Lindgrens mello tag! Glöm inte att checka in på mellokollen.se! :)

1. Hur, vart och med vilka tänker du titta på mello?
Dagens mello kommer jag kolla på hemma med familjen :)
2. Vilka artister ser du mest fram emot att se uppträda i år?
Måns Zelmerlöw, Samir & Viktor, Ellen Benediktsson, Andreas Johnsson.
3. Vilken är den bästa mello-låten genom tiderna?
Euphoria är min personliga favvo!

4. Om du fick spendera med någon av årets artister, vem skulle du då spendera dagen med?
Samir och Viktor för dom verkar skit härliga haha
5. Om du fick chansen, skulle du då ställa upp i mello?
Absolut!!
6. Om du var med i mello vad skulle du då ha på dig, vilken typ av låt skulle du då framföra?
Ni kan inte ana hur länge jag behövde tänka på detta haha, men jag skulle antingen sjunga en ballad och då skulle jag haft en jätte pampig klänning eller så skulle jag sjungit Country och då skulle jag haft på mig en tight jeanskjol och en vit skjorta med silvrigt halsband och vita högklackade skor ;)
7. Vem skulle du vilja se i mello nästa år?
Jag har så dålig koll på svenska artister :/ men Loreen igen ;)

8. Tyckte du att rätt artist vann förra året (Sanna Nielsen)?
Just där och då tyckte jag inte det men nu i efterhand så absolut :)

9. Ditt bästa mello minne?
Har många! Bla när Eric Saade vann och sen kom trea i ESC eller förra året när jag och min kusin gav poäng hemma i soffan.

10. Vem hejar du på i årets mello?
Det återstår att se när jag sett alla bidragen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar