tisdag 10 februari 2015

Happy PLL-Day

Pll ikväll för er som bor i USA och för oss här i Sverige får det vänta tills imorgon, men bättre sent än aldrig right?

Idag var det vanlig tisdag, inte så mycket annat än skolan som hände. Eller jo förresten, hade filminspelning också vilket var väldigt kul! Ni kanske får se resultatet sen, men kan inte lova något ;) och nej det är inte min film så det är just därför jag inte kan lova något, jag är endast skådespelerska.

Imorgon är det onsdag, vi får se hur lång onsdag det blir för min del eftersom jag har feber och känner mig väldigt opepp på att gå till skolan när jag är såhär sjuk. Any ways, hoppas ni haft en bra dag och för alla er som är på platser där dagen inte nått sitt slut så hoppas jag att ni har en bra dag! Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar