måndag 10 mars 2014

Vår!!

Hej! Nu har dom underbara 6 veckorna av melodifestivalen gått, och ja... Vad ska jag säga om resultatet? Jag hade ju velat ha Sanna på näst sista plats pga att jag tycker att låten är väldigt tråkig och att hela framträdandet var allmänt tråkigt! Men men det blir säkert bra! Sanna är väldigt duktig på att sjunga! Jag kan ju inte precis undgå att bli lite besviken över YOHIOs placering.. Jag vet flera stycken som röstade ca 300 gånger så lite konstigt är det ju att han kom på 6e plats, men allt får ses från den ljusa sidan, han kom inte sist i alla fall och han och killarna gjorde hela framträdandet jätte bra, i mina ögon är dom alltid vinnare!!;). 

Nu när mello är slut så kommer mina lördagar inte vara lika musik fyllda längre men snart kommer det lite ny musik in i mitt liv för den 19/3 släpper YOHIO sin nästa skiva "Together we stand alone" och jag längtar verkligen!! Sen är det konserter i maj och kag hoppas verkligen på att få åka upp till Stockholm eller Göteborg för att gå på dom så vi får väl se hur det blir.

Känner att detta blev ett väldigt flummigt inlägg, men jag skyller på att jag är så förkyld att jag inte kan tänka ordentligt!
Det är så typiskt att varje gång man är sjuk så är det väldigt fint väder ute.. Idag var det 15 grader och strålande sol men fick jag ut och njuta av det? Nej, istället satt jag här inne, i soffan och drack te och käkade alvedon för att febern skulle lägga sig någorlunda.

Ni får ha det så bra!

Det är vååår 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar