torsdag 20 mars 2014

Soligt och glatt inlägg

Hej på er :D

Skolan är slut för länge sedan och just nu ligger jag i min säng och lyssnar på "together we stand alone", det är förövrigt ett helt underbart album och jag höll mig vaken till mitt i natten bara för att höra det direkt när det släpptes och även om jag var jätte trött dagen efter så ångrar jag mig inte en sekund! Det är det ända jag har lyssnat på sedan i onsdags och då har jag självklart fått några favorit låtar och dom är .... "Don't let go", "shattered dreams of a broken nation" och "rocket"! Tycker alla är jätte bra men det är dom låtar som fastnat i hjärtat! 

När jag startade albumet mitt i natten till onsdag började tårarna rinna ner för kinderna, inte pågrund av att jag var ledsen utan jag var bara så himla glad och musiken var så bra och jag var bara lycklig, det är bara YOHIO som kan göra mig så lycklig! Och den glädjen har hållt i sig sedan dess! Allt blev bara bättre när jag såg att han kommer ha signering nära mig, detta har absolut varit den bästa veckan på ett bra tag även om det har varit en hel del nationella prov (men dom har gått JÄTTE BRA!!).

Lite av min glädje kan ju komma av vädret också. Här är 16 grader och strålande solsken och jag funderar på att gå ut och sätta på musik jätte högt och bara vara glad! Men vi får se hur det blir, eventuellt stannar jag i min säng och lyssnar på skivan och läser spanska ;)

*bild från i morse*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar