lördag 15 mars 2014

Flummigt inlägg.... Igen..

Hellu~

Det är fredag idag, nej förlåt lördag...
Hela dagen idag har gått så himla snabbt! Pratat med Nina en hel del (som vanligt) och mycket skratt som vanligt. Kanske viktigt att tillägga att jag faktiskt var i skolan idag. Feber hade försvunnit imorse när jag vaknade och jag hade två nationella prov så det var väldig tur! 

Båda nationella proven gick bra men shit vad nervös jag var, skakade så jag knappt kunde hålla i pennan i början, kan ju vara för att det var ungefär mer än en vecka sedan jag var i skolan senast!

Om 7 och en halv timme ska jag upp och  gå ner mot centrum för att fixa fika tror jag det var med en grupp (: det ska faktiskt bli kul! Sedan väntar ett släkt kalas och vi har väl alla varit på sånna någon gång?

Nu känner jag att jag åker iväg lite i mina tankar och att själva inlägget blev krångligt och ganska dåligt skrivet men whatever klockan är tjugo i ett!

Jag lovar er bättre kvalité på inlägg och fler inlägg denna helgen :) 

Kommer vara så aktiv jag kan, det vill säga ett inlägg varannan timme :D

Godnatt med er alla sov så gott!

Tänkte även dela med mig av denna för den är riktigt söt och fin! Ni kommer alltid att bli älskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar