onsdag 12 mars 2014

Frågor om mig ^^

Eftersom jag har tråkigt och är sjukt så tänkte jag svara på lite frågor om mig så ni "lär känna" mig lite bättre ;)

Favorit ämne i skolan? Engelska,svenska & Spanska.
Favorit dryck?
Te och vatten!! ~<33
Favorit låt just nu? 
Har lyssnat väldigt mycket på to the end av YOHIO och break the border av YOHIO.
Favorit mat?
Ehm... Typ.. Sushi och lasagne!
Det senaste du köpte?
Tuggummi tror jag.
Favorit bok för alltid?
Ingen aning, Simon och Sophie är bra och Chain mail är bra!
Favorit färg?
Röd, vit och baby blå :)
Har du något djur?
Japp, ett marsvin.
Favorit parfym?
YOHIO parfymen!! <333
Favorit lov/semester tid?
Sommarlovet, för det är långt och det är varmt ute!
Är du gift?
Haha Nope xD
Vilka länder har du varit i?
Grekland, Tyskland, Polen, Danmark, Sverige.
Pratar du något annat språk? Spanska och engelska, kan lite japanska också men inte alls mycket!
Hur många syskon har du? 
2
Favorit affär?
Någon affär här i Skåne som jag inte vet vad den heter helt ärligt! Det är typ som Ullared fast mindre!
Favorit restaurang? 
Asiatiska restaurangen på emporia!!
När grät du senast?
För någon vecka sedan!
Favorit blogg?
Yonnas blogg
Fokis blogg
YOHIO's blogg (han har dock inte uppdaterat på ett tag)
Clara Henrys blogg
Favorit film?
Det levande slottet!
Favorit tv program?
Ingen aning faktiskt.
PC eller Mac?
Har en PC men skulle vilja ha en MAC!
Vad har du för mobil?
iPhone 5s
Hur lång är du?
163 cm, jag är kort för att vara 16...
Kan du laga mat?
Nje asså kan kan jag ju men är inte speciellt bra på det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar