söndag 7 juni 2015

Pretty little liars 6x01 Game on ChArles


Pll var ju förre veckan, så jag tänkte summera vad kag tyckte om avsnittet.

Först av allt så wow! Det var helt galet och jag älskar hur mörkt och läskigt pll har blivit. 

Min absoluta favorit scen är Ezria Reunion, det är bara så fint och efter allt som de gått igenom så är jag evigt tacksam för att Marlene gjorde den scenen!

I thought I'd lost you- Ezra Fitz
Det fanns många bra scener och jag ger avsnittet 10/10!

Glöm inte att kolla in PLL nästa vecka 9 Juni på ABC Family!

De har kommit ut med en Sneak peak av Ezria där Aria snäser lite åt honom då han ger henne förslaget att hon ska skriva om vad som hände i dockhuset. Många blev upprörda för att hon snäser åt honom då han faktiskt räddade hennes liv, jag förstår dem men samtidigt så måste man förstå att hon faktiskt inte är arg på Ezra, hon har gått igenom mycket och då är det klart att det är svårt att hålla känslorna i shack. Men som sagt hon är inte arg på Ezra :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar