söndag 30 augusti 2015

Kalas, latmask, fullt upp

Hej hej! Klockan är över ett och jag har fortfarande inte orkat lyfta mig ur sängen. Skyller på att jag fortfarande är sjuk ;) men sjuk eller inte så behöver jag äta något och det är vad jag ska göra nu. Helger går så himla snabbt, det är lite sorgligt men sen går veckorna också relativt snabbt vilket gör det hela helt okej då. Jag och Olivia satt igårkväll och pratade om hur ofta vi kommer ses de kommande veckorna. Förra veckan var det kräftfiske, denna veckan firade vi hennes pappa, nästa vecka firar vi min pappa, veckan efter det är det inget speciellt och helgen där på är det inflygningsfest, sen fyller jag år och sen fyller hon år. Fullt upp alltså ;)

Nä nu ska jag masa mig ut ur sängen och äta lite frukost! Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar