tisdag 18 augusti 2015

Back in school, back on track

Tillbaka i skolan igen nu då, lektionerna har börjat och allt är tillbaka i rutin. Har enbart haft nya lärare idag och måste medge att de alla har åtminstone varit helt okej. Skulle ljuga om jag sagt att jag inte är nyfiken på vilka de nya ettorna är, vill veta vilka de är som i måndags skulle börja just samma linje som jag påbörjade ett år tillbaka. 

För övrigt har jag funderat en hel del på vad jag vill göra i framtiden, jag vet att jag vill bli skådespelerska och att jag borde ta tag i det, det är något jag kommer jobba hårt för och något som jag djupt in i hjärtat brinner för. Men det är en lång väg dit och påvägen måste jag hitta på något. Jag funderar på att plugga utomlands i ett år, men det är dyrt och då måste jag först ha något som jag kan försörja mig med. Jag vet att jag vill bli aupair och jag vet exakt var, detta är inget jag vill göra hela livet, men som en liten paus från skolan efter gymnasiet. 

Detta var lite tankar från mig såhär en tisdagskväll, jag ska nu återgå till att göra de sista talen för min matte läxa som även är den första officiella läxan för år 2 på gymnasiet! 

Vi hörs sen, efter att jag kollat på idol! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar