lördag 21 mars 2015

Pretty little liars

Som jag tidigare lovat så kommer här ett inlägg angående PLL! Om nu som jag älskar serien så har ni säkert koll på att det är vår final på tisdag och då även #BigAReveal vilket betyder att vi kommer att få tillräckligt många hintar om vem A är så att vi ska kunna lista ut det.

Men om vi istället ska skriva lite om förra veckans avsnitt så skulle jag säga att det var helt crazy, man vet inte vem som är på vilken sida längre och enligt mig så är Andrew en riktig lögnhals så honom ogillar jag starkt, tror absolut att han har något att göra med A!
Alison hade ju sin slutliga rättegång också och blev dömd skyldig, stackars Ali! Jag gillar henne väldigt mycket och detta är något som jag inte tycker att hon förtjänar! I samband med det så hamnade ju även de andra tjejerna i fängelse och det betyder att detta kan gå lite hur som helst. 

Även Caleb och Ezras scen var toppen, läskig men bra! 

Det fanns ju också en Ezria scen och jag har aldrig varit så glad haha!


Ska bli intressant att se hur nästa veckas avsnitt blir, har hört att the liars blir kidnappade av A och förda till dennes lya aka ett gigantiskt dockhus och vi kommer även kunna räkna ut vem denne är. Ezra, Toby och Caleb kommer även att ha en scen tillsammans kan det bli bättre?
Glöm för allt i världen inte att se #BigAreveal tisdag 8/7c på ABCFamily


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar