fredag 6 mars 2015

#Melodikollen Såhär går andra chansen om jag får bestämma

Har precis varit inne på melodikollen.se och kolla av vilka som är mot varandra i duellerna imorgon. Som den stora mellonörd jag är så tänkte jag dela med mig av hur mitt önske-resultat skulle sett ut.

Duell 1
Linus Svenning mot Andreas Weise
Inga av dessa var favoriter för mig men den jag helst skulle velat se i fina är Linus, hans låt föll mig mer i smaken än Andreas.

Duell 2
Hasse Andersson mot Kristin Amparo
Kristin är en fantastisk sångerska men hennes låt var väldigt tråkig. Hasses låt däremot var rolig och hade en svängig melodi, enligt mig borde Hasse gå till final.

Duell 3
Dolly Style mot Dinah Nah
Jag avskyr Dolly styles låt, den är enligt mig den mest hemska i mellos historia så därför vill jag hellre se Dinah  i final!

Duell 4
Samir och Viktor mot Berang miri
Båda är helt okej låtar men min röst ligger på berang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar