tisdag 10 mars 2015

Drömmar

Drömmar är mycket underliga, jag hade en dröm igår natt och jag minns den solklart. Jag och mina vänner åkte buss men i bussen fanns inga vanliga buss säten utan köksbänkar typ. När bussen var halvvägs till vår slutdestination stannade buss chauffören och alla var tvugna att gå ut en liten stund så att bussen inte skulle vara så varm, så vi gick helt enkelt ut varpå busschaufför kör iväg med våra väskor som fortfarande var kvar i bussen. Resten av drömmen gick ut på att vi letade efter bussen på de mest konstiga ställena. 

Nu har jag delat med mig av en väldigt konstig dröm som jag har haft och när jag kom till skolan kände jag mig tvungen att berätta för mina vänner och de verkade tycka att den var lika konstig som jag tyckte haha.
Nu står det plugg i några timmar framöver på mitt lilla icke exsisterande schema, hörs sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar