söndag 12 oktober 2014

Två fullspäckade dagar

God morgon!

Jag skrev detta inlägget för tio minuter sedan men råkade sedan göra något och allt raderades, men nu ger jag mig på det ännu en gång, vi får se hur detta slutar.

Både fredagen och gårdagen har varit fullspäckade för mig, med både släktkalas, dammsugning, skola, hundhämtning, fotografiframkallning och allt vad det var. Så igår hade vi då släkt kalas för mig, det var jätte trevligt att få träffa alla igen! Jag fick ett jätte gulligt litet brev av Olivia och ett super gulligt halsband! Sen fick jag även en dator eftersom att jag på något sått lyckats förstöra min gamla.

Jag nämnde hundhämtning förut, och vi har tyvärr inte skaffat hund utan vi hjälpte mormor och morfar att hämta sin lilla sötnos!

Idag väntar två skolarbeten och sedan ska jag bara ta det lugnt, så uppdatering blir här nog. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar