fredag 17 oktober 2014

Framidsplaner och ändringar på bloggen

Hej och hallå.

Även detta inlägget är skrivet via datorn eftersom jag fixade lite med bloggdesignen och passar därför också på att lägga upp ett inlägg.

När jag satt och klickade runt för att göra bloggen roligare så slog det mig att jag inte har någon header, inte någon speciellt rolig sådan i alla fall. Jag har nu kikat Tilda och hon ska hjälpa mig att fixa en höstig header när jag är där uppe under höstlovet. Vi får se hur det slutar, det kanske blir jätte bra eller lite mindre bra men det lär vi märka.

Övriga planer för lovet är att jag och Tilda ska träffa en massa kompisar där uppe, gå en luten runda, fota såklart och även gå på en marknad där uppe, kanske bara jag som tycker att marknader är jätte mysiga och är ett höst måste?

Nu ska jag ta igen det som jag missat i skolan eftersom jag varit sjuk sedan i onsdags och sen får vi se vad som händer lite svårt att hitta på något när man är sängliggande!

Vi hörs senare ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar