torsdag 9 oktober 2014

Hösten är här!

God kväll alla~

Idag är det höst, påriktigt höst! Klockan tio i sju när jag gick emot bussen i morse var det helt kolsvart ute och det duggregnade och ramlade löv runt hela mig, när jag skulle ta upp mina böcker i skolan så ramlade det ut en hel del löv ur min väska haha.

Det har varit en förvånansvärt bra tisdag, min mattelärare fick min att bli så glad eftersom hon sa att jag var duktig på matte. Ingen har någonsin sagt det till mig förut och jag blev väldigt glad, det kanske är lite töntigt att bli glad för något sådant men har alltid fått höra att jag inte är speciellt bra på matte ifrån alla mina mattelärare eller " du kan ju förbättras det vet jag". Så de leendet har jag haft på läpparna hela dagen.
Två andra saker som har fått mig att vara glad idag är confusion och att jag tog mod till mig och skrev till Vendela och hon svarade! Det gjorde mig så himla glad!

Nu ska jag sova, imorgon är det fredag med 2 timmars spanska för min del ;)

Innan jag lägger telefonen på nattduksbordet för att sova så tänker jag bjuda er på en höstig bild som jag tog påvägen hem idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar