söndag 13 mars 2016

TRODDE JAG SKULLE DÖ!!!

Hej! 
Det var ett tag sedan jag bloggade här och måste säga att det känns jättekonstigt att sitta och skriva igen, så mycket har hänt sedan jag sist skrev och innan jag börjar berätta så vill jag bara säga att jag kommer inte blogga mer på blogger  utan har bytat bloggportal så ni kan nu läsa om mig och mitt väldigt intressanta liv ( ;) ) på www.nouw.com/ Misschristina eller genom att klicka HÄR!!! 

Så nu kanske ni undrar varför rubriken heter som den gör, jo det var såhär att under denna tid som jag inte har bloggat, alltså nästan ett år så har jag bland annat varit på Kreta. En ö som tillhör grekland och ligger lite norr om Afrika. Det finns ingen väg att ta sig dit utom via flyg, I guess, och jag är inte speciellt flygrädd alls, men det värsta jag har varit med om var när vi skulle landa. Jag trodde att jag skulle dö, och det har ingenting med flyget att göra what so ever. Faktum var det att när vi flög så fick jag lock för öronen och när detta släppte, när vi var påväg att landa, och hörselvägarna spändes ut igen så fick jag så ont i öronen att jag inte kunde andas. Jag hade panik och sa till mamma flera gånger att " Jag bryr mig inte om vi störtar i havet, jag vill ner nu". Jag trodde att jag skulle dö, har aldrig haft så ont, inte ens när jag bröt foten.  Det släppte dock sen men just de där tio minuterna innan vi landade var det värsta jag upplevt i mitt liv, och samma sak hände på hemvägen. 

Nu tänkte jag dela med mig av en  bild från Kreta men om ni vill se yttligare bilder därifrån så får ni gå in på bloggen genom länken eller att klicka HÄR!!  så kan ni kolla på dem. ( De ligger i senaste inlägget)

Det har varit en bra tid här på blogger men all good things must come to an end och det är ju faktiskt inte så att jag slutat blogga så in och kolla bloggen ;) 

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar