lördag 10 januari 2015

Pretty little liars 5x14

I onsdags var det PLL och nu äntligen tänkte jag berätta vad kag tyckte.

Monas begravning
Där var en kort scen i början utav Monas begravning. Bland annat så dök Alison upp vilket gjorde mig jätte irriterad för efter det som hände Mona så har jag ogillat henne mer än någonsin förr.

Ezria Scenen
Hur söta är dom inte? Även fast där inte var någon puss inkluderad i scenen så gillade jag den. Dom är väldigt fina tillsammans och alla scener där dom INTE är arga på varandra är bra scener ;)

Aria blev attackerad av A


Paige åkte
Jag har aldrig gillat Paige speciellt mycket sedan hon försökte dränka Emily men ändå grät jag när hon var tvungen att åka.

Alison blev arresterad 
Jag tror inte att Alison var den som dödade Mona, men jag tror att hon var med på det, något gjorde hon den dagen och något har hon definitivt gjort för annars försöker man inte fly från polisen.

Avsnittet var väldigt bra, och jag hoppas ni tyckte om det lika mycket som jag :)

Nytt avsnitt varje tisdag på ABC Family och nytt avsnitt varje onsdag för oss i Sverige :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar