torsdag 1 januari 2015

Happy new year tag

Hej! Eftersom att jag ändå ligger sjuk i sängen så tänkte jag passa på att göra en sådan här nyårs tag, för jag tycker det är kul att svara på frågor och detta var det bästa jag hittade haha :)

1, Hur har ditt år varit?
>> Upp och ner, det är inte ett utav de bästa åren så att säga 
2, Bästa boken du läst i år?
>> Simon och Sophie
3, Bästa filmen du såg i år?
>> Jag ser nästan aldrig på film, så kommer inte på någon. Men om vi ändrar det till serie istället så Pretty little liars 
4, Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?
>> Jag började på gymnasiet om det räknas och jag firade min födelsedag utomlands för första gången.
5, Hur firade du din födelsedag?
>> Jag firade min födelsedag utomlands med familjen :)
6, Har du rest någonstans, vart?
>> Jag har varit i Danmark flera gånger detta året, även hos mina kusiner och sedan spenderade jag en del av sommaren på Öland och sen åkte jag till Göteborg själv
7, vilka låtar kommer påminna dig om 2014?
>> Nästan alla Lucys låtar, för det är de låtar som fick mig på bra humör när jag mådde dåligt 
8, Topp tre minnen från 2014?
>> Min födelsedag, YOHIO i Göteborg och Confusion 
9, Något speciellt du ska göra under 2015?
>> Jag ska resa utomlands, ska också till Öland i sommar (igen!) och sen så ska jag och en kompis köpa gymkort :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar