tisdag 22 juli 2014

Pll, lång bilresa och lite allt möjligt

Hej!

Uppdateringen har varit grymt dålig här, och jag vet inte riktigt varför, antagligen för att jag inte riktigt har hittat på något!

I lördags åkte vi i alla fall hem ifrån Öland! Under hela bilresan kollade jag på pll som jag nu kollat klart på och väntar otåligt på nästa avsnitt som kommer på onsdag :)

I söndags så var vi och badade och sen fick jag feber så jag har kollat på pll både igår och i söndags! Och caleb är tillbaka aaaaah, och jag hoppas verkligen att ezra och aria blir tillsammans igen och även Hanna och caleb cuz haleb och ezria  är liksom Perfection och så även spoby och Emison!! Lite sådär på sidospår!

Idag har jag gjort om i mitt rum, dock inte klar ännu! Snart ska jag duscha och sen ska jag cykla till Hannah och köpa en grej av henne och sen kommer Tilda!

Men det är väl vad jag har gjort, i det stora hela. Jag är grymt trött, antagligen för att jag inte somnade fören klockan var 3 på natten igår och vaknade ändå halv 9!

Aja nu ska jag sluta babbla och städa färdigt och allt annat som jag ska göra!

Adios~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar