torsdag 10 oktober 2013

Mitt liv den senaste tiden- Förlåt för långt inlägg!

Som många av er sätt, förstått .. what ever... så har jag varit väldigt off från bloggen. Jag kände att ni behövde en förklaring till detta - Nej, det beror inte bara på skolan. ^^

Jag har varit väldigt off sedan i början av september. Från början berodde det mest på skolan - mycket att göra, prov, läxor, hela cirkusen. Den första helgen i september tillbringade jag med att träna och förbreda (Till vad är ännu hemligt, men håll koll i november så får ni se) och jag pluggade som in i. Helgen efter var det tuné premiär för Btb tour 2013 (kunde inte va i örebro då) men vi var hos mormor och morfar då... lite typiskt! Men det var kul ;) (Att va hos mormor och morfar då).

Jag behöver väl inte berätta vad jag gjorde i veckorna(?) mest plugg ändå c;

På lördagen var jag på plats i malmö för att se på YOHIO konserten som var totalt urgrym c: och pratade med honom efteråt FOL (fangirled out loud). Var helt darrig efteråt men prata kunde jag så det jag inga problem. (Om ni vill ha mer detaljerat om den dagen så får ni skriva en komentar) . På söndagen var jag totalt hes + utslagen så jag bestämde med Nina (som jag även kollade på YOHIO konserten med) att vi skulle gå ut och gå en runda för att pigga upp oss lite. Så vi gick ut och gick med musik på högsta volym... behöver jag änns säga vad vi lyssna på? Men för er som inte listat ut det så var det *trumvirrvel* YOHIO! :D

Helgen efter var bara läxor till största del och att träna in för "The secret stuff".

Sen kom mina kusiner ner... eller om det var ännu en plugghelg i mellan... minns inte riktigt ;) och jag umgick såklart med henne så mycket jag orkade.

Sen kom final helgen... men jag kunde inte gå... blää :< .... men jag överlevde ju även om jag missade något jag inte ville missa av hela mitt hjärta °^°. Saken är den att jag fyller år den 4 oktober och den 5 (okt) var den ända dagen hela släkten kunde fira mig så jag hade kul ändå.

Nu längtar jag tills DVDn kommer!

Det är allt som har hänt fram till nu.. sorry om det blev väldigt långggggggttttt.......

Ha det bra :>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar