måndag 7 oktober 2013

Allt känns TOMT!

Ligger på soffan.... vad ska jag göra nu? Vad ska jag se fram emot? Vad händer? Har så många frågor som bara virvlar runt i mitt huvud. YOHIOs turné slutade i lördags. Tyvärr kunde jag inte vara på plats på finalen eftersom vi hade släkt kalas och det var mig dom firade. Alla tweets om hur bra alla hade det och hur dom saknar lördagen får mig att önska att jag var där. Idag är jag ganska deppig, för det första känns det tomt att turnén är slut och för det andra så är jag grymt deppig över att Widigs ska sluta vara trummis åt både DESAIHA och YOHIO :( . Kan inte fatta att när jag såg honom spela i malmö var sista gången jag såg honom spela med YOHIO och DESAIHA. Jag har sätt fram emot turnén i över ett halv år och den bara swichar förbi. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag räkna ner till... ALLT KÄNNS TOMT OCH DEPPIGT! Saknar alla härliga människor som förstår en. Saknar den underbara känslan av att stå i publiken och ge allt samtidigt som killarna på scenen ger allt och är hur grymma som helst. Saknar ALLA som var där! YOHIO, Fredrik,Widigs, Marcus och alla underbara människor i publiken som var hur snälla som helst! Miss U All! Det är en av dom bästa sakerna med att vara ett YOHIO fan, att alla är så mysiga, snälla mot varandra och helt underbara!

Sorry för mitt lite deppiga inlägg men det är så jag känner mig just nu!

Ha en bra Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar