söndag 21 april 2013

My DAY!

Nu har jag gosat ner mig under en filt i soffan tittandes på programet "inför eurovision" , trött som jag är efter helgen som varit. Idag har jag först varit sista gången i kyrkan innan min konfermation så jag fick gå upp vid 9:00 men naturligtvis skulle jag vakna 8:00 -.-

Men det var ganska mysigt i kyrkan, ett tips till er som inte orkar gå upp för att gå era gånger i kyrkan är att gå upp och i stället för att sjunga ert högsta lyssna i stället på texten! Vad menar dom med den?? ^^

När jag kom hem igen gick jag en runda och handlade nytt puder och rouge, eftersom jag tappade mitt puder i golvet i morse -.-' suck...

Men jag sprang halva vägen dit eftersom jag vill ha lite motion också! haha ;)

Jag hoppade stutsmatta efteråt och städade lite på mitt rum. Pappa och mamma skulle köpa nya dynor till utemöblerna så jag följde med och hittade en ögonskuggs applikator!

Har precis hört danmarks bidrag Just say danmark U ROCK! Grym låt!!

Nu till todays outfit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar