söndag 14 april 2013

Bussy


Just nu har jag kommit in efter en lång dag ute i solen. Nu har jag fullt upp hela helgerna och veckorna fram tills den 5 maj. Nästa helg är det Konfa läger och jag måste städa lite. Helgen efter ska jag hjälpa till att städa och sedan ska vi på konfa hos min nästkusin på lördagen och dagen efter ska jag troligen på en spelning ^^. Sedan är vi lediga på onsdagen och då ska jag städa och sedan på fredagen har vi disco för dom mindre (Min klass har disco för åk 0-5) sedan har jag konfa :)
Mitt i allt detta ska jag hinna blogga också så vi håller tummarna för det!

Hittade ingen bild till inlägget men söt var den i alla fall haha ^^

2 kommentarer:

  1. Vet att du är upptagen men kan du inte ha en bloggträff?

    Jag har några andra frågor också om du kan vara snäll och svara på dom?
    1) Heter du KIHO på riktigt eller är det bara att du kallas det?
    2)Har du instagram?
    3)Vad gör du på fritiden?

    SvaraRadera
  2. 1 kallas det
    2 japp. kihoofficial
    3 läxor

    SvaraRadera