onsdag 16 september 2015

Hösten är kommer, USA planer

Hej folket!

Det är riktigt höstigt väder ute, är dock inte förvånad, det är liksom september men kan inte undgå att sakna sommaren lite ändå!

Det är den 16 september vilket betyder att Mr Ian harding fyller år, Happy birthday Ian!! 

Som sagt så börjar det bli riktigt höstigt och det är bara en tidsfråga innan snön börjar dala ner från himlen. Jag går mitt andra år på gymnasiet och när julen är kommen så har jag lika mycket kvar av min gymnasietid som jag har gått. Det känns både bra och dåligt. Ända sedan jag började gymnasiet så har jag fått frågor om vad jag vill göra sen, jag har alltid vetat vad jag vill men inte velat säga något. Men nu vet jag till 100% att jag vill göra detta och jag står för det. När jag tagit studenten så tänker jag plugga vidare. Det låter as tråkigt I know men jag tänkte inte plugga i Sverige at all. Jag har planerat att flytta till USA och fortsätta mina studier där :) detta är något jag är väldigt exalterad över och jag hoppas verkligen att allt går som jag planerat!

Vi hörs imorgon! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar