fredag 15 november 2013

En kväll som denna-12 dagar kvar!

Hej alla~ ♡

Idag har det varit studiedag (för mig i alla fall) men jag har ändå gått upp ca klockan 7 för att gå på en gymnasiemässa, det var väldigt trevligt utom att många i från dom olika skolorna var väldigt på och mer eller mindre drog in mig och Nina i montrarna. Men det positiv är att jag vet vilken linje jag ska välja!

Sen var jag och pappa i stan och skulle fixa en ny telefon till mig men så blev det inte utan det fixas i nästa vecka istället, bättre sent än aldrig eller hur?

Vi gick även in i en Asiatisk affär och köpte pocky eftersom jag var så väldigt sugen på det hehe c;

Nu ska jag läsa i min YOHIO bok (igen) och sedan lägga mig till sängs och sova!

Ps. Min DVD kommer om 12 dagar!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar