fredag 13 september 2013

Ang. Mobbning

Nu tänkte jag berätta om ett väldigt tungt ämne, mobbning. Jag har själv blivit "mobbad" ingen alvarlig mobbning dock utan bara blickar,miner som 'säger' vad dom tänker. Folk som viskar bakom min rygg osv. Vad hade jag gjort för att dom skulle ha rätt att behandla mig så? INGET! INGEN människa ska behöva bli behandlad så, vill du ha lolita klänning på dig så ha det och skit i om något idiot stör sig på det. Dom som 'mobbas' är bara osäkra i sig själva och rädda att någon ska trampa ner dom. Men du visar dig överlägsen genom att skita i deras patetiska kommentarer,blickar osv. INGEN ska behöva bli mobbad, INGEN ska behöva känna att dom inte duger. ALLA duger, ALLA är bra, ALLA är vi människor som ska behandlas med respekt. Ett leeande hjälper så mycket. Jag har alltid varit omringad av folk som jag kan lita på och jag kan prata med, vilket gjort att allas blickar etc försvunnit bort ur min hjärna. LÅT ALLA VARA DEN DOM VILL OCH BEHANDLA VARANDRA MED RESPEKT!

Ha en bra Fredagkväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar