söndag 21 juli 2013

Hejdå Öland!

Andledningen till att jag varit så tystlåten denna veckan.är eftersom jag har varit på Öland och inte haft så bra nätverk direkt.

Det beror också på att vi har gjort något varje dag och att jag därför inte hunnit. Djuren på Ölands djur och nöjespark fastnade jag för helt, och även karusellerna. Vi har haft väldigt tur med vädret och varit uppe i Kårehamn och badat vid bryggan. Men nu är vi hemma och det känns riktigt skönt. Jag åker ju imorgon igen så att vara en dag hemma för mig känns lyxigt! ^^

Öland är värkligen jätte mysigt! Och Victoria dagen var väldigt rolig att kolla på. En timmas kö innan men vi fick bra platser! Solliden är jätte fantastiskt ,dock var där många människor som ville gratta Victoria men jag fick ge vår blomma i alla fall och skaka hand med kronprinsessan vilket var höjdpunkten på hela Ölands resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar