lördag 4 maj 2013

Morgon stund har guld i mun!

Godmorgon!

Igår hade hela min klass disco för dom ynge, dock kom det ca 54 F-2 klassare men bara ungefär 21 3-5 klassare. Lite tråkigt men dom som var där hade kul! Det är det som räknas. Vi hade också kul, men jobbigt med efteråt, Jag var så trött att jag höll på att somna med moppen i handen haha!

Idag är jag pigg igen, efter att ha avnjutit en godnatts sömn. Jag vaknade för ca 40 minuter sedan och funderar på att gå upp ;) .
Men det är skönt att ligga och bara "vakna" i lugn och ro.

Konfa står på dagens schema. Ska bli grymt kul! Min kusin kommer senare hit för att hjälpa mig med kläder (Har köpt 3 alt. klänningar) smycken, smink etc. Efter gudtjänsten kommer släkten hem till oss för att äta lite, Nina kommer också vilket jag tycker är väldigt kul! :D

Vi får se hur mycket bloggande det blir idag men jag ska försöka slänga in något inlägg.

Ha en bra solig lördag så ska jag gå upp och fixa mig och inte slöa i sängen mer! hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar